Poznaj zasady SEO — podstawy dla początkujących

Posted on

Search Engine Optimization ( SEO ) lub Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych to techniki mające na celu poprawę pozycjonowania Twoich stron w wyszukiwarkach takich jak Google, Bing, Yahoo i innych. Kiedy użytkownik wpisuje interesujący go termin (słowo kluczowe) w Google lub innej wyszukiwarce, celem SEO jest, aby jedna lub więcej stron w Twojej witrynie, blogu lub e-sklepie pojawiła się w pierwszych regularnych wynikach wyszukiwania (wynikach), które pojawiają się tuż pod linkami promocyjnymi).

Google SEO

Pozycjonowanie stron WWW Poznań nie jest przeznaczone do pracy tylko dla wyszukiwarki firmy Google, ponieważ inne wyszukiwarki, takie jak Bing, Yahoo i inne używają tego samego schematu wyszukiwania.

Aby dostosować swoją stronę internetową, blog, e-commerce lub jakąkolwiek stronę do standardów SEO Google, zdecydowanie zalecamy znalezienie odpowiednio wykwalifikowanego specjalisty lub poznanie swoich zaleceń, aby nie być poszkodowanym i nie mieć negatywnych konsekwencji dobrej optymalizacji, takich jak zakaz wyszukiwania ,

Narzędzia SEO

Zaproponujemy 3 darmowe narzędzia Google, z których często korzystam, spośród wielu dostępnych na rynku.

  • Trendy Google – Poznaj trendy wyszukiwania w Google dzięki Trendom Google.
  • Google Analytics – Śledź odwiedziny strony w czasie rzeczywistym, według okresów, a w szczególności znajdź najbardziej efektywne słowa kluczowe, które kierują użytkowników do Twojej witryny.
  • Google Search Console (Narzędzia dla Webmasterów) – potężne narzędzie Google, które pomaga uzupełnić informacje z Google Analytics, jak również śledzić duplikaty nagłówków oraz tworzyć i śledzić sitemapy stron.

Porady i techniki SEO

Istnieje wiele metod SEO, a żeby pomóc Ci w ocenie Twojego projektu skupimy się na jednej bardzo istotnej technice, która pomoże zanotować wyższe wyniki w google.

Tytuły stron


Jednym z najważniejszych punktów Twojej strony jest nagłówek. Pojawi się on w górnej części przeglądarki i w wyszukiwarce Google. Unikaj przekraczania 70 znaków i nie twórz duplikatów nagłówków na swoich stronach, dzięki czemu nie zostaniesz ukarany przez wyszukiwarki za duplikaty treści.